laurainaustralia.reismee.nl

Vertrekdag!

Ja hoor daar ben ik weer met mijn reisblog! Het heeft 2,5 jaar geduurd, maar nu heb ik dan eindelijk weer een gelegenheid om over mijn belevenissen in een ander land te vertellen. Vandaag is het dan zover, om 22:00 zal ik op het vliegtuig stappen naar Australië om vervolgens vijf maanden stage te lopen in Melbourne. Uiteraard is het niet mogelijk om daar in één keer heen te vliegen dus na een overstap in Dubai en een tankstop in Singapore zal ik precies 24 uur na vertrek op mijn bestemming aankomen.

Wil je op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Laat dan je email adres achter en ontvang een berichtje als ik een nieuw verslag geplaatst heb.

De volgende blog-update volgt vanuit Australië!

x Laura

Reacties

Reacties

mirjam

Fijn dat de reis vast goed gegaan is. Ik ben benieuwd naar de rest. Hou je taai daar. Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!